Ting å se fram imot fremover :)

Hei alle sammen! 🙂 

 

Nå sitter jeg å har en liten egen hudpleie dag for meg selv, har tatt ansiktsmaske og fotbad. Utrolig deilig og godt. Ellers idag så blir det å vakse klær og møte i kveld med alle de som er funksjonærer i ishallen. Må også finne ut av hva det er jeg skal ha på meg til bryllup og bursdagen min på lørdag. Gleder meg masse. Utrolig koselig at storesøstera mi vil gifte seg på bursdagen min. Eller det vil si de giftet seg for noen uker siden, men er festen som skal være nå. Men blir på en måte at det er nå det gjelder på en måte. Syntes det var utrolig koselig når hun ringte meg å lurte på om jeg ville dele bursdagen min med henne. Selvfølgelig sa jeg ja til det. Så på lørdag så blir det bryllupsfest og litt en bursdagsfest for meg også. Gleder meg masse. Elsker bryllup og bursdag (særlig når det er min bursdag) Jippi, er bare 3 dager igjen. He he! 

I går så hadde jeg også min første time hos fysioterapeut, det gikk for såvidt bra men merket etter timen at han hadde vært å klemt på foten min. Å jeg fikk noen øvelser jeg måtte gjøre hjemme. Fikk også allerede en ny time igjen imorgen (torsdag ) klokken 15. Godt det skjer litt ting selvom det har tatt tid. Har også fått innkallingen til MR, den er 6.september på Gjøvik. Så har vært så heldig at mamma har sagt seg villig til å kjøre meg. Så den dagen så gjør vi en jentedag ut av det. Men er jo en stund til enda da, men har i hvert fall fått time. Godt at det endelig begynner å skjer ting. 

 

På fredag så skal jeg gjøre noe som jeg aldri har gjort før, gleder meg masse. Hva jeg skal gjøre skal jeg fortelle om imorgen tenkte jeg. Kan si så mye som at det har med lørdagen å gjøre. Gleder meg samtidig som jeg er veldig spent også, siden jeg aldri har gjort det før. Men en gang må være den første. 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg