Søndagskos :) <3

God søndagskveld alle sammen! 🙂 

 

Dagen og kvelden i dag har gått til å være hos svigermor på middag. Var utrolig koselig. Også var det jo så godt mat. Tok ikke noen bilder mens jeg var der, siden jeg glemte helt av telefonen. Ville heller være sosial med noen fra familien til Jøran som var på middag hos svigermor. Søsteren til Jøran var der og ene sønnen hennes, også var svigerfar der. Ikke så altfor ofte jeg ser de så var veldig koselig å kunne prate med de igjen. Koselig. 

Er nå kommet hjem igjen å sitter å slapper av med å se på opptak av Stjernekamp. I helgen så hadde jeg litt vondt i nakken og venstre skulder. Men i går og i dag så har det vært så ekstremt vondt. Er en muskel-knute som virkelig driver å jobber, så har vondt hver gang jeg puster. Slitt med å sove. SÅ om dette fortsetter imorgen så kontakter jeg fysioterapeuten min, for å høre om han kan se på det. Sykt vondt. Beklager, ikke meningen å drive å syte sånn, men jeg har aldri hatt det sånn før, så synes det er veldig ubehagelig å føle det sånn. Tatt smerte stillende, så nå er det bare å slappe av resten av kvelden før man skal legge seg. 

 

Håper dere har hatt en fin søndag? 🙂 Blogges senere <3 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg