Dagen i dag :)

God kveld søte lesere <3 

 

 

I dag så har jeg hatt nok en time hos fysioterapauten min. Begynner å se litt fremgang, så det er utrolig godt. Ellers så har jeg vært litt sammen med mamma i dag. Pratet litt mer om mandagen og om hvordan uken kommer til å bli. Skal bli så koselig. Er ikke mange dagene igjen nå til vi sitter på flyet. Selvom vi ikke skal være lenge borte, så skal det bli godt uansett å bare komme seg litt bort. Det er også ikke minst utrolig koselig at mamma vil ta med oss jentene på tur. Ikke så ofte vi alle sammen kan gjøre noe slikt sammen. Men før den tid så er det litt mer som skjer i helgen først. Hva vi skal gjøre forteller jeg dere imorgen i ett innlegg her på bloggen.  Akkurat nå i dette øyeblikk så sitter jeg og Jøran å slapper av med å se på tv. Hvordan har deres dag vært da? 

 

 

 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg