Høst dag med sol og frost <3

God ettermiddag søte lesere 

 

 

I går så hadde jeg en ufrivillig bloggfri dag. På grunn av medisinen jeg går på så blir jeg veldig trøtt noen dager, i går var en sånn dag. Jeg var så trøtt og sliten i hele kroppen at jeg orket omtrent ikke å gjøre noe. Fikk kranglet og diskutert med meg selv frem og tilbake en stund før jeg ble enig med meg selv om at det er godt å komme seg ut i frisk luft å gå en tur. Var veldig godt når jeg først kom ut selvom jeg fortsatt var veldig trøtt. Da jeg kom hjem igjen så brettet jeg noe klær og satte meg i sofaen igjen. Var virkelig ikke noe god dag i går. 

*******

I dag så har jeg vært ute å gått litt i byen. Har også i løpet av gå turen til byen og hjem igjen tatt en del bilder. De har jeg sittet å redigert litt nå. Ble veldig fornøyd med hvordan de ble. 

 


Ikke redigert 

 

 

 

 

 

 

 

Høsten er bare så fin, også må jeg si at jeg synes vinter er fin årstid også. Jeg elsker jo julen. Så gleder meg til å få tatt bilder. 

 

 

 

Blogges senere 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg