Hverdagsinnlegg

God kveld søte lesere 

 

 

I dag så sto jeg opp klokken 9, var veldig trøtt så jeg brukte vel nesten en time på å våkne skikkelig. Fikk ordnet meg å spist frokost, før jeg måtte ut døra. Skulle møte ei som skal ha selskap på Lundegården imorgen, slik at hun fikk nøkkel, viste henne litt rundt igjen. Da jeg var ferdig der så tok jeg meg en tur i gågata. Der skulle jeg møte ei venninne. Men dette viste seg etter noen timer at ble vanskelig å få til. Fikk gått gjennom gågata en del ganger og gikk innom en del butikker for å se, men helst var det faktisk for å komme inn å få i seg varmen. Var faktisk veldig kaldt ute idag, synes jeg da. Så da jeg omsider fikk vite at det ikke ble noe møte, så tok jeg beina fatt å dro hjem for å få i meg varmen. Da jeg kom hjem satte jeg meg i sofaen under pleddet mitt. Da Jøran kom hjem fra jobb halv 6, så satte jeg igang med å lage middag. Ble kylling og ris med betagne kyllingsaus. Var så sulten og det var så godt at jeg glemte helt å ta bilde av det. 

Nå sitter vi i sofaen å slapper av med å se på Beat for Beat. Herlig program, så glad for at sesongen startet der igjen i kveld. MEN savner Ivar Dyrhaug, er ikke det samme uten han for er jo ingen som kan erstatte han, men liker konseptet. Tente lys i leiligheten, og bare nyter fredagskvelden. 

 

 

Blogges senere 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg