Tester ut noe nytt!

God kveld søte lesere ♥

 

 

Da vi var innom butikken tidligere i dag for å kjøpe middag, så fant vi en “pizza” som vi har lurt litt på hvordan egentlig er. SÅ vi bestemte oss for å kjøpe med oss den hjem for å teste den ut. Jøran kom hjem fra møte litt før klokken 21. Men han måtte fikse noe greier med mailen sin som han skulle få hjelp med, så jeg satte ikke i “pizzaen” i ovnen før etter at han var ferdig. Vi har nå akkurat spist ferdig. Det vi har testet ut er denne her

 

 

Vi begge to syntes den var veldig god. Det smakte som en blanding av varm brownie og sjokoladekake. Den må sikkert være veldig god med is til. Denne skal hvert fall jeg kjøpe å spise flere ganger. Ny dessert. Flere som har prøvd denne her? Hva syntes dere da? 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

4 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Du må bare ikke tenke at det er en vanlig pizza, du må tenke at det er en dessert. Ja ville absolutt ha kjøpt inn den til det ^^ Værse god 🙂

    2. Jeg har faktisk ikke turt å prøve denne enda. Den ser jo god ut, men jeg ser for meg at det blir litt feil på en måte xD Kanskje jeg kjøper inn en til lørdagskosen ^^ Takk for tips i hvert fall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg