Mens man gjemmer seg …

God kveld søte lesere ♥

 

 

Akkurat nå i skrivende stund så sitter jeg på soverommet å gjemmer meg her en stund. Jøran har styremøte hos oss. Så da har jeg tid til å skrive innlegg. Hører på musikk å surfer litt på nettet. 

♥ Dagen i går gikk til å ha en hvile dag. Jeg låg og sov helt til klokken 12, det var overhode ikke planlagt, men da trengte jeg nok den søvnen. Når jeg da omsider sto opp var jeg helt i ørska. Hadde vondt i hode å smerter i foten, så jeg bestemte meg for å ta en nokså rolig dag i går. Ble taco til middag , å på kvelden satt vi å såg på hockeykamp og film før vi la oss. 

 

♥ Dagen i dag har gått til at jeg våknet av meg selv i 10 tiden. Etter frokost gikk jeg ut å gikk en tur før jeg skulle på trening med fysioterapeuten. Etter trening så kom Jøran å henta meg (han var ferdig på jobb da jeg var ferdig med trening) også kjørte vi hjem. Der begynte vi å rydde litt i leiligheten til han skal ha styremøte før vi laget middag, ikke så lenge etter middag så plasserte jeg meg selv her på soverommet. 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg