Dagens planer! :)

God morgen søte lesere ♥

 

 

I dag så våknet jeg klokken halv 10, brukte en liten stund etter at jeg sto opp på på å få i meg frokost. Jeg er ikke noe frokost menneske når det gjelder å spise tidlig eller rett etter at man har stått opp. Jeg bruker litt før jeg klarer å få i meg frokost, slik har jeg alltid vært siden jeg var liten. En maskin med klær er allerede satt på, å skal prøve å få tatt unna en del klesvask i løpet av dagen. Ellers i dag så skal jeg også få gått en tur, er kommet noe snø her i løpet av natten. Så er rene vintereventyr land utenfor her. Helt nydelig. Når Jøran kommer hjem fra jobb så er det rett i hallen for han sin del, jeg blir med opp å sitter i huset til mamma og pappa mens jeg venter på at jeg kan gå til hallen for å se på kamp i kveld. 


*******


I går så var vi jo som sagt i Håkons hall på funksjonær møte på kvelden, for hockey classic som er på lørdag. I den forbindelse så fikk vi genser og funksjonær kort. Det kommer til å bli en utrolig opplevelse. Fullsatt hall. Godt at man kan prøve å bidra litt selv om man ikke er bra i foten. Det blir i hvert fall tilrettelagt for meg den dagen slik at jeg skal komme meg gjennom dagen. 

 

 

 

 

 

 

Q:  Hvordan planer har dere for i dag da?  

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg