Oppsummering..

God morgen søte lesere <3
 

I helgen så har det gått i ett. Vært så mye som har skjedd, å fortelle alt vil ta for lang tid, men største delen av helgen har faktisk gått til hockey. En helt syk opplevelse, for en stemning. Helt rått. Dagen i går brukte jeg på å  slappe av hjemme, slitt med hodepine de siste dagene å i går var det værst.. Var så ille at det var på vei til å utvikle seg til migreneanfall. Så dagen i går gikk altså da til å sove store deler av dagen. Middagen ble det ikke til at vi hadde hjemme, vi blei invitert til svigermor på middag. Ble værende der til klokken 11 på kvelden. Utrolig koselig og tiden gikk fort når vi hadde mye å prate om å se på. Dagen i dag er litt bedre. Så langt i dag så har jeg sovet lenge (var veldig godt) etter at jeg sto opp tok jeg en lang god dusj, ingenting er som det. Spiste en litt sen frokost. Nå sitter jeg  å bare slapper av litt med spilling, før jeg skal sette i gang med å lage medisterkaker før Jøran kommer hjem fra jobb. Etter at han kommer hjem fra jobb så må vi også ut å handle noen av julegavene. Greit å starte litt tidlig så ikke alt blir tatt på slutten. Er også kjempe fint vær ute. Sola skinner, er ca – 10 å snø ute. Herlig med vinter. Elsker denne årstiden her.

Resten av uken går til å ha ett møte med nav imorgen sammen med sjefen min, før jeg må til fysioterapeut å trene. Så torsdag går til å være i huset til mamma og pappa å passe på at alt går bra for seg når kommunen kommer å skal ta ned den store grana, før det er hockeykamp. Fredag går til å trene hos fysioterapeut, helgen har vi ikke planlagt helt enda den er litt mer åpen.

Hvordan har deres helg vært? Å hvordan blir uken deres? Håper dere får en fin dag.

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg