FØRSTE HELG I DESEMBER <3

God kveld søte lesere ♥

 

 

I dag så har jeg og Jøran først av alt sovet lenge, før vi måtte til Lundegården å ta imot nøkkel igjen fra julebordet som var der i går (sjekke at de hadde ryddet opp etter seg) Etterpå så dro vi opp til blokken hvor leiligheten min er, jeg måtte i boden min på loftet for å hente juletingene mine. Viste seg at ene lys slynga mi som jeg kjøpte i fjor, den har jeg på ett eller annet vis klart å tatt feil av, med andre ord når den ble lagt i en svart søppelsekk (som jeg trodde jeg hadde kontroll over) ble det att feil sekk så den ble da kastet. Så når vi hadde vært i boden min så dro vi på shopping for å få tak i ny. Nå er det pyntet litt her, mer pynt skal det bli med det må vi vente med til det nærmer seg mer juleaften. 

Er så koselig å få bli med Jøran å sette litt preg på pyntingen her. Noe er mitt og noe er hans. Slik det skal være ♥

 

 

 

 

Mens vi var ute å handlet i dag så kom vi over ett kjempe søtt reinsdyr som lyser, så det ble også kjøpt. vi vet ikke enda hvor det skal stå enda, så den står bare på stuegulvet enn så lenge. Men bare måtte ta bilde av den 

 


Se noe så nydelig da ♥

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg