Romjula, og starten på 2018!

God morgen søte lesere, og godt nyttår <3
 

I går kom jeg hjem igjen til kjæresten min, etter å ha vært en uke på Averøya. Var kjempe godt å de han igjen.

Har vært godt å være litt borte og være sammen med familien, å fikk sett onkel etter at han mistet kona si. Godt å se at han klarer å smile og le når det blir pratet om henne (han klarer å tenke på det positive) uten at han gråter.

Ellers i romjula så har vi hatt stort familie selskap (25stk) med masse god mat, jeg og ene tanteungen min har vært ute å gått tur nesten hver dag. Har sett på ski sport på tv, og masse filmer. Har også feiret nyttår med familien med 3 retters middag og masse fyrverkeri. Har hatt en veldig koselig uke, men var veldig godt å komme hjem igjen å ligge i sin egen seng ved siden av mannen min.

Håper dere har hatt en fin jul, romjul og nyttårsfeiring <3 Ta vare på hverandre <3

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg