Helgen, og denne uken!

God formiddag søte lesere <3
 

I dag så ligger jeg rett og slett rett ut på sofaen. Våknet i dag med kjempe vondt i magen og litt hodepine, som har utviklet seg å blitt kraftigere. Ikke sikkert jeg orker skrive så mye idag, men tenkte derfor jeg kunne fortelle om helgen å litt om hvordan denne uken blir.

<3  I helgen så har det mest godt til å se på vintersport på tv, hjulpet svigermor med handling av mat og hockeykamp.

Denne uken her blir noe sånt som dette, med noen endringer underveis.

<3 mandag, dagen i dag går som sagt til å bare slappe av på sofaen pga vondt i magen og hodepine.

<3 tirsdag, kommer helt ann på hvordan formen er. Om den er bedre så skal jeg ut en tur, om den er slik som idag så ta det rolig.

<3 onsdag, da er det time hos fysioterapeut pluss trening etterpå.

<3 torsdag, da må jeg tilbake til sykehuset på nevrologisk og på kvelden så er det hockeykamp

<3 fredag, da skal jeg ut en tur
 

Som sagt denne uken er ikke fullstappet med ting, men skjer stortsett noe hver dag. Blir jo også egen trening hver dag i tillegg til det jeg har skrevet.

Q:  Hvordan har din helg vært? Hvordan blir uken din?

Blogges senere <3
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg