Velkommen motivasjon og optimisme!

God ettermiddag søte lesere  ♥

 

 

I løpet av denne uken her så har jeg vært gjennom å ha gått fra å være lite motivert til veldig motivert. Det som har skjedd er at etter at jeg fikk svar på en blodprøve hvor det viser seg at jeg har svært lave lever verdier, pga at jeg har blitt for stor å gått opp masse i vekt på kort tid. Jeg fikk derfor det sparke i rompa som skulle til. Jeg bestemte meg derfor at noe må gjøres for å gå ned i vekt. Så for å starte så har jeg bestemt meg for å kutte ut søtsaker og brus i noen uker fremover nå, og skal gå på tredemølla hver dag bortsett fra de dagene hvor jeg er å trener hos fysioterapeut. Det med å kutte ut søtsaker og brus har jeg allerede startet med. For å erstatte godteri så blir det nå gulrøtter og dip. Sunt og godt. Gleder meg til mitt nye helge godteri. 

 

♥  På torsdag så var jeg på en ny time på nevrologisk avdeling på sykehuset, da ble jeg sendt til ei som er spesialist på kronisk smerte syndrom (som jeg hadde symptomene til ) men fikk optimistisk svar på at med å være tålmodig å ta tiden til hjelp så kan jeg bli kvitt alt sammen. Siden jeg ikke har konstante smerter lenger (at de kommer å går litt) og at jeg ikke er så fullt så sensitiv på følelse på foten, så er det ett tegn på at det er på rett vei. Var så glad for at jeg fikk vite at jeg ikke har kronisk smerte syndrom som det kan være, men heller har en litt mildere variant av det. Men som sagt må bare fortsette slik jeg har gjort å være tålmodig. Blir nok enda en stund til før jeg er 100% tilbake igjen på jobb, men er glad for at jeg får prøvd meg litt hvertfall. Begynner å se mer å mer lys i enden av tunnelen. 

 

 

♥  Akkurat nå i skrivende stund så slapper jeg av på sofaen etter at jeg har kommet hjem fra trening hos fysioterapeuten (var der også på onsdag) Jøran kommer ikke hjem fra jobb før klokken 18, da blir det middag og slappe av med tv og film resten av kvelden.  

 

 

God helg alle sammen, blogges senere ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg