Enda ikke bra..!

Hei  dere fine søte lesere <3 

 

I dag er jeg rett og slett skikkelig slapp i kroppen, enda. Skal til legen litt senere i dag. Skal fortelle at jeg har vært lenge syk. Kanskje det ligger mer bak. 

  I går våknet jeg opp med hodepine og var kvalm,  og i dag våknet jeg opp med en fem ganger verre hodepine, i tillegg til at alt føles tungt og verker de nå tre ukene jeg har vært syk. Det er helt krise. Jeg har vært så mye syk og så lenge syk,  og jeg orker ikke bli syk igjen, eller være lengre syk. Ikke har jeg tid heller. Det er mulig jeg har vært dum denne tiden også, jeg har jo vært på jobb og latet som jeg ikke er syk og satset på at det skulle gå over. Noe det ikke har. Bare gjort perioden med syk lengre. 

Jeg har vært helt fjern denne uken,  så helgen og starten på denne uken har gått i glemmeboken, med tanke på innlegg her på bloggen. Den er tilbake neste uke!  Jeg hadde også tenkt til å fortelle dere om denne ukens planer og hvordan helgen var, men men. Haha, sånt skjer. Uff, jeg føler bloggen min har vært litt halvveis de siste dagene nå. Det beklager jeg, men jeg kommer sterkere tilbake! 

Si gjerne ifra om det er noe spesielt dere vil lese om forresten. Blogges senere <3 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg