Sorry, but not so sorry!!

God formiddag søte lesere ♥

 

 

Jeg vil bare nå aller først bare få beklage litt for at det plutselig bare ble stopp på blogg fronten her. Men mye har skjedd, skal prøve oppsummere litt hva som har skjedd. 

Da vi kom til New York så tenkte jeg ikke å blogge hver dag men jeg hadde tenkt å blogge etter andre dagen vår der, men det viste seg at det fikk ikke jeg lov til. Det viste seg at jeg ble nektet tilgang til internett etter første dagen, å det å betale flere hundre kroner for å få tilgang til internett det ville jeg ikke bruke penger på, å tenkte at små veldig viktig er det ikke for meg å skrive ett innlegg fra New York, selvom det hadde vært veldig morsomt. 

Da vi kom hjem så slet jeg i nesten tre dager med å komme inn igjen i rytmen her i Norge igjen, jeg var så trøtt og sliten å slet med svimmelhet og hodepine, så jeg bestemte meg for å ta det veldig rolig når vi kom hjem. 

En annen grunn for at det har vært stille er at det er jo OL, å jeg er veldig interessert i det så jeg får med meg alt av det jeg klarer å få med meg. Så da har jeg blitt sittende mesteparten av tiden å se på det, har også fått veldig dilla på det å løse sudoku, så det å være på internett eller mac´en min generelt har jeg nesten ikke vært siden vi kom hjem.  Har også hatt noen dager på jobb og vært på noen møter.  

Jeg skjønner veldig at dere sikkert synes det er dårlige unnskyldninger som jeg kommer med, å at visst jeg vil bli en bedre blogger så må jeg jobbe ekstra for bloggen å gjøre alt for å blogge å bruke mesteparten av tiden man har til rådighet å bruke det på å blogge. MEN det en noen ganger at andre ting tar litt mer av tiden, men jeg skal ta med sammen nå å komme tilbake til det å nesten blogge hver dag og noen ganger flere ganger om dagen. Hode er litt mer klart for det nå. 

 Jeg tenker dere sikkert er veldig interessert i å høre hvordan vi har hatt det i New York, å det skal jeg selvfølgelig fortelle dere. Derfor så skal jeg lage ett eget innlegg nå hvor jeg skal fortelle dere hva vi har gjort å vise dere masse bilder. 

 

Håper dere får en strålene fin dag, love ♥

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg