Avslappet lørdag …

God ettermiddag søte lesere ♥

 

God helg! ♥ Dagen i dag startet med at vekkerklokken ringte litt før klokken 06. Vi skulle nemlig ligge i senga å få med oss femmila. Da den var ferdig klokken 08 ca, så la vi oss ned igjen å sov litt ekstra timer. kanskje ikke det lureste, men det føltes godt å få sove litt merr uansett. Vi våknet opp igjen rundt klokken 11. Ellers denne dagen her så har Jøran renset inne i stekovnen, har sett på noe OL og har spilt sudoku. Fatt helt seriøst hekta på det, Jøran driver å kaller meg sudoku-mester, men føler meg ikke som det egentlig, men veldig morsomt at jeg plutselig nå har fått teken på det. Før så skjønte jeg ingenting, å satt i flere timer for å få på plass tall, så sitter jeg fortsatt en stund men føler det er lettere å plassere tall noen ganger. Hjernetrim på høyt nivå. He he 

Ellers i dag så blir det til at vi skal sitte å se på hockeykamp på sumo. Første kamp ut nå er bortekampen til Lillehammer i Sparta, den starter nå klokken 16. Neste kamp er Frölunda, men de spiller ikke kamp før klokken 18. En skikkelig sports lørdag for å si det sånn. Herlig! 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg