Produktiv dag // God helg

God ettermiddag mine søte lesere ♥

 

 

 

Mye av tiden min nå fremover vil være til akkurat dette her, så derfor blir det kanskje ikke så mange innlegg på bloggen om dagen. Prøver å gjøre det når jeg ser at jeg har mulighet til det. Nå tok jeg meg tid til det siden jeg ikke har skrevt noe på en stund ( føler jeg selv) 

Dagen i går gikk til at jeg etter frokost dro til mamma og pappa en tur, har ikke sett de på en stund. Spesielt mamma etter at hun ble operert. Operasjonen hennes var mislykket første gangen, så hun måtte inn å fikse på det igjen. Linsen hadde vist krøllet seg, så i istedenfor å skrifte ut å sette i ny så strekte de ut den linsen som allerede var der. Nå noen dager etterpå så går det mye bedre enn før, så det lover godt før hun skal operere andre øyet. 
Hos mamma og pappa så ble vi sittende å prate litt om 30 års dagen min ( selvom den ikke er før i august) og jeg fikk litt hjelp av pappa til å forstå noen av test deg selv oppgavene som jeg har stått litt fast på. Siden pappa er regnskapsfører så var det veldig naturlig for meg å spørre han om hjelp, fikk en mer forståelse av hvordan de har kommet frem til de svarene de har fått. Ble hvert fall sittende hos mamma og pappa til Jøran kom å henta meg nesten halv 7, da han var ferdig på jobb. Ellers i går så ble det spagetti til middag også satt vi å såg på tv resten av kvelden. Kunne selvfølgelig ha hatt mulighet til å skrive innlegg da, men brukte heller tiden til å være med kjæresten min. 

________________________________________________________________________________________________________________________________

Dagen i dag har så langt gått til å spise frokost, vasket utemøblene våre, vasket gulvet i leiligheten, og det jeg sitter å gjør nå er å prøve å løse noen øvingsoppgaver i skoleboken min. Måtte bare ha en liten pause for å klarne hodet litt. Nesten så jeg vurderer å flytte meg ut på verandaen å sitte der å fortsette å løse oppgaver, men litt for kaldt i luften i dag synes jeg – vil ikke bli mer syk enn jeg er.  Skal i hvert fall sitte å løse oppgaver frem til Jøran er ferdig på jobb klokken 18.  
 

 

 

I helgen så vil jeg ta meg fri fra oppgaveløsing, så derfor jeg skal bruke dagen i dag på å få gjort unna en del. Hva jeg og Jøran skal finne på i helgen er jeg litt usikker på, men uansett hva vi skal gjøre så bare føler jeg på meg at dette blir en bra helg. Hva skal dere gjøre i helgen? har dere noen planer? 

 

Uansett hva dere skal gjøre så ønsker jeg dere en god helg ♥  Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg