Pappa´s 75-års feiring <3 // Bildedryss fra kvelden

God søndag ettermiddag mine søte lesere ♥ 

 

 

 

 

I går så var det en helt fantastisk kveld. Vi stor koste oss med masse god mat og masse drikke, fantastisk musikk opptreden av min bror og ene storesøsteren min og utrolig koselige og morsomme taler. Utrolig koselig at så mange ville ta turen for å være med på å feire min kjære pappa. Rørende, og ikke minst rørende å se min pappa bli så rørt å glad ♥ Jeg og Jøran tok bilen til hotellet hvor vi skulle feire pappa, men vi begge to drakk, slik at når vi skulle hjem ved 1 – halv 2 tiden så tok vi beina fatt. Tok en tur innom byen, men ingen kjentfolk å se så da bare fortsatte vi hjem. Kom hjem ved halv 3 tiden, å da var det å finne senga med engang. 

 

 

 

________________________________________________________________________________________________________

 

Våknet i dag ved 10 tiden med vondt i hode – begge to – så ble liggende en stund i senga før vi sto opp. Fikk i oss frokost og slappet av litt før vi tok beina fatt ut døra for å gå til hotellet for å hente bilen. En time brukte vi på turen, og en liten grunn for det var at jeg klarte å være så uheldig å dette ned å vrikke foten min – den vonde foten. Heldigvis så gikk det mye bedre enn fryktet. Foten er bare litt hoven men går greit å gå på den – Går seg til. Men snakk om å være uheldig. Så for meg at alt jeg har klart å jobba på for å få foten min der den var om at jeg snart kom tilbake igjen for fullt på arbeid, at det bare var forgjeves å at jeg må tilbake til start. Heldigvis slipper jeg det – takk gud for det. Etter at vi hadde hentet bilen så dro vi innom mamma og pappa en tur for å sjekke ståa hos de. Der ble det en lunsj med litt rester fra maten på fredag og rester fra kaken i går. Deilig! 

Akkurat nå sitter vi hjemme – kom hjem for en halv time siden. Slapper nå av med å se på hockeykamp mellom Norge – Tyskland. Sitter med foten høyt og med en ispose på foten bare. for å roe ned hevelsen.  

 

 

 

Blogges senere ♥ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg