Uken som gikk //

 

 

 

Akkurat nå 

Nå sitter jeg ute på verandaen i det fine været og bare nyter. Sitter jeg å skriver og har musikk på øret – digg følelse. 

 

Ukens tanke 

At jeg gledet meg til feiringen av 75-års dagen til pappa. Også det at jeg har vært små bekymret for mamma siden hun ikke helt har kommet seg etter operasjonen for 2 uker siden. 

Ukens serie 

Det må nok bli One Tree Hill som jeg driver å ser på, selv om jeg ikke sitter hver dag og hele dagen å ser på den. Men den er bare ett must nå. Også følger jeg med på Home and Away som går på tv2 i uke dagene. 

Ukens craving 

Det må være knekkebrød med brunost på 

Ukens høydepunkt 

Det var da jeg var hos frisøren å klippet meg og lørdagen som ble toppet med feiringen av 75-års dagen til pappa på kvelden. Masse god mat, masse god drikke og masse herlige folk, og fine opptredener og taler. 

 

 

Ukens irritasjonsmoment 

Det kommer nok alltid i denne tiden her og noen måneder fremover til å være POLLEN! Jeg tar daglig allergimedisin som piller og nesespray, og øyedråper når det er på det værste. Så merker man fortsatt pollen i luften. Jeg begynte tidigere i år med å starte med medisinen for å være føre var, men merker det fortsatt. Det er også i denne perioden her skikkelig kraftig spredning på bjørkepollen på østlandet. Og det er en av de mange jeg reagerer på – så det er jo fantastisk! Det jeg reagerer på da er bjørk, burot og gress. Dette med å være allergisk er utrolig slitsomt! Jeg blir alltid dårlig slik at det er så vidt jeg klarer å fungere i hverdagen. Medisinen hjelper jo for såvidt veldig bra ( for hadde i hvert fall ikke fungert uten den) Men er fortsatt kjedelig at man blir så redusert uansett. Man blir vanvittig sliten i kroppen, pusten merker man det på, øynene blir hovne og klør veldig ( samt at de renner ), samtidig så har man mye mindre energi enn vanlig og så er man veldig trøtt hele tiden. Utrolig å tenke på at en allergi kan ødelegge en så vakker årstid som den vi er i nå. Men det går seg til. Må bare prøve å holde ut så godt man kan. 

Ukens seier 

At det er sol ute og at det er varmt i været ♥ 

Ukens matrett 

Det blir maten vi fikk på selskapet til pappa på lørdag. Nam nam 

Ukens favoritt bilde 

Fornøyd med dette 

 

 

Blogges senere ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg