Torsdags kos i parken <3 // oppdatering de siste dagene

God kveld mine søte lesere ♥

 

 

 

De siste dagene så har det egentlig ikke skjedd så veldig mye annet enn trening å avslapping i solen og grilling, så derfor har jeg liksom ikke hatt lyst til å skrive ett innlegg på bare få linjer om nesten ingenting. Så derfor tenkte jeg heller å vente. I dag derimot så blir det derfor ett innlegg siden det har skjedd litt koselig ting i dag da. 

 

 

 

 

 

Først på dagen i dag så sov jeg og Jøran lenge (han har fri fra jobb idag, pga rød dag, er Kristi himmelfartsdag)  før vi spiste en sen frokost. Slappet av litt med tv før jeg ble litt rastløs å ville finne på noe. Vi bestemte oss derfor for å ta beina fatt å gå til byen en tur, siden det var så fint vær. Vi bestemte oss for å sette oss i parken å ta en liten pust i bakken før vi dro hjem igjen. Veldig koselig å gjøre noe sånt, siden det ikke er så ofte vi gjør det. 

 

 

 

Resten av kvelden i dag så skal vi se på hockeykamp på tv hvor vi skal se på Norge – Canada, samtidlig som det går så skal vi også følge med på Norges innslag i den 2 semifinale i Eurovision song Contest som vi da skal se på mac´en. Må få med seg alt som skjer. hehe 

 

 

Hvordan har dere brukt denne dagen? Håper dere har hatt en fin dag uansett hva dere har gjort ♥

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg