Jeg er blitt student igjen!! :D

Reklame | NKI Nettstudier

God ettermiddag mine søte lesere ♥ 

 

 

 

Først vil jeg bare si at det var utrolig deilig å våkne av vekkerklokken i dag tidlig, uten å ha noen form for plager av ubehag i kroppen eller føle kvalme – deilig! Jeg dro på jobb å hadde en veldig fin økt der før jeg dro hjem. På tur hjem gikk jeg innom 7 eleven å kjøpte meg en frozen yoghurt. Tenkte det passet veldig bra siden det var veldig varmt ute og sola skinte. Deilig å føle sommer varmen ♥

 

 

 

 

 

Men så til det dette innlegget her skulle handle om.. nemlig det at jeg nå har blitt stundet på NKI nettstudier! Jeg er så glad for at jeg nå har meldt meg på. Jeg har jo pratet om det før at jeg skal begynne å studere igjen, har til og med fått tak i boken å har løst en del øvingsoppgaver som fulgte med i boken, men det har liksom ikke blitt virkelig gjort den delen med studie – før nå! 

 

 

 

 

Så nå er det å vente på at mailen med mitt brukernavn og passord skal komme! Skal bli godt å komme i gang igjen kjenner jeg. Så da kan jeg vel begynne å kalle meg selv for en student en stund fremover da.

 

 

 

Håper dere har hatt en fin helg og en fin søndag ♥ Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg