Da er det i gang! :D

Reklame | Reklame: Sats Elixia

God kveld mine søte lesere ♥

 

 

 

 

 

Dagen startet i dag med å sykle til jobb. Da jeg var ferdig på jobb klokken 15 så tok jeg sykkelen fatt igjen å syklet hjem. Da satte jeg meg i skyggen på verandaen med beina høyt å bare slappet av – var helt ferdig i kroppen. Lenge siden jeg har syklet så jeg synes det er veldig tungt nå di første dagene jeg har brukt sykkelen. Etter middag så ble jeg sittende litt i sofaen å gå gjennom mail, hadde en mail der fra sjefen min med link for å melde meg inn i Sats Elixia. Vi på jobben får nemlig litt rabatt på medlemskap, så det tenkte jeg nå at jeg skulle benytte meg av. På grunn av det at sjefen min “vervet” meg så får vi begge to 500kr hver å shoppe for i butikken på Sats Elixia. Oppdaget en liten feil etter at jeg meldte meg inn, så jeg fikk Jøran til å bli med meg ned dit for å få de til å hjelpe meg med å rette på feilen. Det var vist noe som måtte godkjennes, å når han i skranken ringte de så var de stengt for dagen. Så derfor sa han at de ringer de imorgen å fikser det, å at jeg da får betale da når det er rettet og godkjent – men jeg fikk medlemskortet mitt allerede.  

 

 

I morgen så har jeg fri fra jobb egentlig, men vi har brannøvelse på jobben – da må alle møte opp uansett. Så fra klokken 09 til ca 12 så er det altså brannøvelse. Jeg bestemte meg for at jeg da etter at brannøvelsen er ferdig skal dra til Sats Elixia å betale for meg og at jeg mens jeg er der… skal trene. Da er det i gang, gleder meg allerede! Skal også lage en plan om at jeg ca 3-4 dager i uken skal trene der. Da er det lettere å gjennomføre det når jeg setter meg ned å planlegger ting. Da får jeg det svart på hvit på ukes kalenderen som vi har på kjøleskapet. Da er det ingen unnskyldning lenger. Kan ikke helt beskrive den følelsen jeg sitter med i kroppen nå, men det er en god følelse av at nå skal jeg endelig få en litt ekstra hjelp med å få gå ned i vekt pluss at jeg har veldig lyst til å kunne like det å trene. Så det at jeg allerede har en følelse av at jeg gleder meg til å allerede starte treningen der imorgen – det er ikke helt vanlig for min del. Så dette tror jeg kommer til å gå veldig bra. Inkludert i medlemskapet så er det en økt med PT, der skal vi sammen legge en plan og lage ett program som funker og som hjelper meg ned i vekt. Gleder meg til den dagen jeg kan se endringer på kroppen min. Er jo en stund til enda, men må jo være lov å glede seg med å se frem til det. Sitter i sofaen nå å bare smiler og gleder meg. En ny hverdag er i ferd med å starte! 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg