Oppdate fra helgen! :D

God formiddag mine søte lesere ♥ 

 

 

Har vært stile fra meg di siste dagene, å det beklager jeg veldig for – en god del av grunnen er at jeg er jo tilbake igjen på jobb, å denne helgen her så har jeg hatt jobbhelg. Vært lange dager og mye å gjøre. Jeg er jo som sagt ikke helt vant til dette, så kroppen mi trenger litt tid for å venne seg til dette igjen. Så når jeg ar kommet hjem fra jobb – syklet til og fra jobb hver dag. Så har jeg vært helt utslitt at jeg har ligget å slappet av på sofaen, hvilt ryggen og foten. Derfor har jeg ikke orket rett å slett å blogge, å dette beklager jeg nok en gang. Nå har jeg noen dager fri så da blir det andre boller. 

Jeg hadde også i begynnelsen av uken levert inn min første innleverings oppgave til skolen, som jeg før helgen fikk svar tilbake på. Jeg var skikkelig spent på det å var veldig redd for at jeg hadde gjort så mye feil at jeg måtte ta den på nytt. Der tok jeg veldig feil – jeg fikk nemlig karakter 4, en karakter som jeg er veldig fornøyd med. Hvert fall med tanke på at jeg på videregående når vi hadde økonomi / regnskap så fikk jeg stryk eller 2. Så at jeg fikk 4 nå er veldig bra for min del, så jeg er veldig stolt av meg selv. 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Denne uken her startet veldig bra for min del. Jeg hadde tenkt å sykle til og fra trening og trene 1 time – men da jeg våknet å så at det regnet kraftig så fristet det veldig lite for å si det sånn. Så da ei venninne av meg sendte melding å spurte om jeg skulle trene idag og at jeg fikk sitte på med henne til trening, så ble det en veldig bra start. Vi ankom senteret å hadde en veldig bra 40 minutters treningsøkt. Veldig godt å kunne trene sammen med noen, så vi kommer nok til å ha noen treninger hvor vi trener sammen, men blir kanskje ikke så ofte. Etter treningsøkten så stakk jeg innom resepsjonen for å booke PT time. Var så heldig at jeg fikk henne som venninnen min har brukt, å som hun var veldig fornøyd med. Så allerede på onsdag klokken 11 så skal jeg ha min time. Gleder meg veldig til det – men blir nok til at jeg tar en økt i morgen også. Godt å være i gang! 

 

Akkurat nå i dette øyeblikk så sitter jeg å slapper av etter en dusj og spiser lunsj. Resten av dagen kommer til å gå til å lese litt på neste del av innleverings oppgavene,  løse oppgaver før selve innleveringsoppgaven. 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg