Tester ut noe nytt! :)

Reklame | Reklame: Beauty heaven by Liv Myrhaug

God formiddag mine kjære søte lesere ♥ 
 

 

 

Jeg har ei god venninne av meg, Liv – hun selger en del skjønnhets produkter fra Nu Skin. Jeg har pratet med henne om dette, så hun var veldig glad for at jeg ville reklamere for henne på bloggen min. Hjelper gjerne ei venninne med å markedsføre seg så lenge jeg får tillatelse av vedkommende til å gjøre det. 

Vel, ett av produktene hun har er ett vippeserum. Jeg har litt dårlige og små vipper nå og veldig lite vipper enn hva jeg hadde før.

 

 

Så jeg tenkte derfor at jeg ville kjøpe dette produktet av henne for å teste det ut. Fikk pakken i posten i går å har nå i dag allerede startet med serumet.

 

Gleder meg til å se forandringer etterhvert. Den var veldig lett å bruke / påføre. Det er en gel som du påfører på vippene dine (som en mascara) ett strøk morgen og kveld.

 

 

Dette serumet kan også brukes som en primer under mascaraen. Andre fordeler som dette vippeserumet har er : 

♥  Styrker, pleier og beskyttende for vippene

♥  Fremmer volum og fylde 

♥  Mascaraen sitter mye lengre på ved bruk av delen som en primer 

Om du er interessert i å vite mer om dette produktet eller om andre produkter som venninnen min selger? Vel da kan du sjekke ut siden hennes HER 
Gruppen er lukket, men vil du bli medlem av gruppen så godkjenner hun alle som vil bli medlem. Du må nemlig bli medlem for å se alle innleggene hennes med produkter.  

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

2 kommentarer
    1. Takk for at du deler snuppa ❤️😊 Håper du blir fornøyd med produktet. Gleder meg til å høre når du har brukt det en stund 😊😊🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg