Velkommen oktober <3

 

 

 

 

Hei hei søte leserne mine ♥  Det er så sykt å tenke på at i dag så viser kalenderen allerede 1.oktober. Disse månedene her har gått så sykt fort, jeg føler ikke at det er så lenge siden jeg kom tilbake til jobb igjen etter flere måneder med sykemelding. Så dette her har mildt sagt gått fort. Denne måneden vi nå er i er en av mine beste måneder. Dette er på en måte i mine øyne den mest offisielle høstmåneden ♥ Elsker bare høsten ♥ Kunne sitte inne under pledd når det er kaldt ute, å kose seg med en kopp varm kakao med marsmellows og tenne masse lys. Naturen ute er også kjempe fin, med masse fine farger. Helt magisk. Eneste måneden jeg elsker høyere enn høstmåneden det er desember. Den er det nå 2 måneder til ♥ 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg