1 uke ferie over // nå jobb +++

 

Hei mine kjære søte lesere <3  Hvordan har deres søndag vært? Bare bra håper jeg. Min har vært veldig bra, selvom vi har sittet i bil store deler av dagen. Akkurat nå i skrivende stund så sitter vi i sofaen hjemme i leiligheten vår her på Lillehammer. Vi er kommet hjem etter en uke, av vår første del av ferien vår. Hvor vi har vært i Bergen og Göteborg.  Har hatt det veldig bra og koset oss veldig mye. Veldig godt å ha ferie. Samtidig som det er veldig godt å komme hjem igjen også. Nå skal vi være hjemme i en uke, hvor det er jobb på oss begge to. Jeg skal jobbe på hotellet i 3 dager, samt at jeg skal jobbe på Lundegården (selskapslokale vårt) i løpet av denne uken her, mens J skal jobbe hele uken. På søndag (neste søndag) så starter vår 2 ukes ferie. hvor vi skal være en uke i London, og i den siste uken aner jeg ikke hva vi skal gjøre. Da har J allerede klart å planlegge hva vi skal, men jeg får ikke vite hva det er før vi skal dra dit vi skal. Eller jeg får jo vite visst jeg vil, men jeg bestemte meg for at akkurat denne gangen her så skal jeg bare ikke la meg friste. Jeg vil ikke vite hvor vi skal hen. Jeg elsker å bli overrasket, så denne gangen så blir det slik.

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg