1. Desember =)

I dag er det første desember! Er bare 24 dager igjen til juleaften =) Gleder meg….jeg virkelig GLEDER MEG kjempemasse =D Elsker jula… være sammen med familien, alle du er glad i<3
I år så skal jeg og Ole Jon feire jul hver for oss ( han skal feire hos sin mor på Sandbumoen, og jeg skal feire her på Lillehammer ) =) Men skal prøve å få sett hverandre engang i jula =)
Gleder meg til å åpne gavene…lurer på hva jeg får =) hmmm.. ønsker meg videokamera=) men jeg tror ikke jeg får det av Ole Jon i år, siden han ikke tjener så mye penger.. så jeg får håpe at jeg kanskje får av mamma og pappa =) Spennende å se!! =)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg