Vasking og rydding!

I dag våkna jeg klokken 10…sto opp å satte meg foran pc'en en stund=) Da klokken var halv 12 kjørte Ole Jon meg opp til huset til mamma og pappa, før han kjørte videre til jobben! Da jeg skulle låse meg inn i huset fikk jeg ikke opp døren, sto å vridde på nøkkelen til alle kanter men ingenting nyttet, så jeg var på vei til å gi opp… men akkurat da kom en av snekkerne som holder på inne i huset å hjalp meg med døra =)
Mamma har ønska seg et stort kjølerom veldig lenge, så nå driver det snekkere her å ordner kjølerom i den gammle-garderoben vår! Det kommer til å bli kjempefint og ikke minst stort =)

***

Vel tilbake til dagen i dag… grunnen til at jeg ble kjørt opp til huset til mamma og pappa er fordi at jeg skal vaske og rydde og legge på sengesett på senga, sånn at mamma slipper å gjøre det når de kommer tilbake fra syden.. også skal jeg måke ute sånn at de kommer inn med bilen =) ikke akkurat det første pappa vil gjøre når de kommer i natt, måke seg vei inn til huset=p Tenkte jeg skulle være snill mot de når de kommer hjem fra syden og siden det det er jul snart 😉 hehe.. ( er man snill før jul så får man gaver =) )
Skal være her i huset å vaske og rydde og slappe av, helt til Ole Jon er ferdig på jobb ( ca klokken 6 ) Etterpå skal vi på Elixia å trene en stund før vi reiser tilbake til leiligheten! =) 
Dette er hva jeg skal/ må gjørei dag, men det gjenstår å se om det blir slik… skal i værtfall prøve så godt jeg kan! =)

***

Begynner faktisk å bli sulten jeg… lurer pp om det er noe mat her! ( tror nesten jeg får stikke nedpå Kiwi her å kjøpe noe som jeg kan spise på)  Da får jeg en liten lufte tur også… hehe=p

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg