Da var det gjort!

Da har jeg endelig fått lagt på dyne-trekket på senga til mamma og pappa..sånn at de slipper å gjøre det når de kommer hjem fra syden i natt! Har også vasket, støvsuget og ryddet… det eneste jeg ikke har gjort enda er å måke snøen ved garasjen og ved inngangen=)
Nå sitter jeg i sofaen men pc'en på fanget å hører på musikk og ser på tv!
Er snart The Julekalender.. " dæ æ bærre lekkert "  den er så genial =) Liker ikke helt han der Benny da..han er så ekkel liksom… men jeg liker Gjertrud og nissene Hansi, Gynter og Fritz =) Spennende å se hva som skjer liksom…. det begynner nå…så da skla jeg ordne meg en kopp med kakao og spise klementiner =) hehe….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg