Musikk jeg liker å høre på

Jeg er UTRULIG GLAD i musikk.. går ikke en dag uten at jeg må høre på musiik=)
Musikken som jeg hører på går for det meste i hip hop, pop, rap osv ( egentlig så liker jeg det meste)
Nå om dagen så hører jeg for det meste på Britney Spears, Mariah Carey, Rhianna, Usher, Miley Cyrus, Paris Hilton, Karpe Diem og mange flere=)

Jeg kan anbefale:

Britney Spears– womenizer
Mariah Carey– touch my body
Rhianna– live youre life, take a bow, disturbia, umbrella
Usher– moving muntains
Miley Cyrus ( alle )
Paris Hilton– nothing in this world
Karpe Diem– firogtyvegods

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg