The day =)

I dag våkna jeg klokka 10 av at vekke-klokka til Ole Jon ringte…. så da sto jeg opp likt med han! Etter at vi spiste frokost kjørte han meg opp til mamma og pappa, før han reiste på jobb!=) det var kjempe koselig å se de igjen, de hadde blitt så brune å fine! =) satt å prata en stund med de om hvordan de har hatt det, også kjørte vi en tur til dnbnor hvor pappa skulle underskrive under på noen papirer, så reiste vi til Lundegården hvor vi skulle hente 78 bøker som vi skulle levere til Alver! Etter det bar det av sted til jysk for å kjøpe noen badematter, også skulle mamma betale for den senga de hadde bestilt ( Ole Jon jobber på jysk, så han espiderte oss =D ) Da det var gjort reiste jeg og mamma innom en butikk som heter Feel, å kjøpte noen puter som mamma skulle ha i sofaen på stua=) etter det så stakk vi innom jernia for å kjøpe julestake og noe små ting til kjøkkene..også stakk vi innom en blomsterbutikk hvor ei vennine av mamma jobber for å kjøpe noen blomster=)
Spiste middag i 6 tiden, for da var Ole Jon ferdig på jobb=p Pappa hadde alt spist for han skulle på et møte! jeg og mamma ble sittende å se på håndball kamp mellom Norge og Spania før Ole jon stakk på fotball-trening i håkonshall ( 100 meter bortenfor huset til mamma og pappa) Jeg og mamma ble sittende å prate en stund også så vi på CSI… da Ole Jon var ferdig på trening kom han og pappa hjem likt ( klokken var 11 ) vi reiste tilbake til leiligheten hvor han tok en dusj mens jeg sitter her å blogger=p
I morgen skal vi hente salogbordet mitt ( skal ommømblere litt på stua vår ) =) Eller skal jeg være sammen med mamma og pappa også skal jeg og Ole Jon på elixia å trene! =)

Vel det var dagen i dag! =)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg