Hva tror du….

om dagen i dag? Vel jeg kom ikke på noe annet å kalle overskriften.. tenkte å få dagen til å høres litt spennendes ut, selv om den egentlig bare handler om det jeg har gjort i dag!
Våknet da klokken var 12… var veldig godt å sove lenge! Satt meg i sofaen å så på tv med pc'en på fanget. Så på days of your lifes, seven heaven, one tree hill også home and away! =) Elsker de seriene der.. bare må få de med meg liksom…. Etter det behynte jeg og Ole Jon å lage middag ( orientals-gryte med svinefilet) nam nam… Det var kjempe godt! =)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg