Julehandel med mamma =)

Våknet klokken halv 8 i dag av vekke-klokken til Ole Jon, men var ikke noe trøtt..var lys våken, så tenkte jeg at jeg like så greit kunne stå opp! Da klokken nærmet seg 11 pakket jeg meg inn å gikk opp til huset til mamma og pappa.. På turen opp til mamma stoppet jeg på en butikk for å kjøpe julegave til pappa ( håper han liker den ) =)
Kom opp til mamma da klokken var 12.. var litt av en tur, men var godt å komme seg ut litt selv om det var kaldt!=)
Etter en stund fant jeg å mamma ut at vi skulle stikke ned til strandtorget….der gikk vi fra butikk til butikk å kjøpe julegaver=) så nå har jeg igjen å kjøpe julegave til Ole Jon og vennene mine!
På kvelden spiste vi hamburger og så på istid … en kolosal film =D Digger istid!
Så pakket jeg bagen min… skal bli med mamma og pappa opp til Røisheim i morgen, skal være der i noen dager=) Blir rart å komme hjem igjen.. har ikke vært der siden september og siden vi måtte avlive Jonny Boy (hunden min ) ='( savner han fært…. men skal bli godt å komme hjem å kose med Brutus og Gustav (kattene mine) =) har savnet de fært….

Blir hentet mellom klokka 3 og 4… må rekke hjem til å få sett håndball-kampen =) hehe…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg