Reiser til Lom i dag =)

Sitter å venter på å bli henta av mamma og pappa! Skal bli med de opp til Lom i dag og være der i noen dager =) blir kjempe koselig….eneste jeg ikke liker er at jeg ikke har internett der, så jeg får ikke blogga før jeg kommer tilbake=) men det skal vel gå bra får vi tro!
Mens jeg sitter her å venter så sikka jeg innom bloggen til ei vennine av meg.. men det var ikke noe koselig syn som møtte meg….. hun var sint på meg for at jeg har stjert noen overskrifter ( altså, hva så.. det står jo ikke det samme som du har skrevet uansett, så hva så )  trodde ikke at det hadde så mye å si, men siden du ble sur for noen overskrifter ,så bøyer jeg meg for deg….( skal ikke skje igjen, hvis det hjelper?!? ) Håper du kan tilgi meg sånn at vi fortsatt kan være venner? vil ikke ødelegge det "forholdet" vi har hatt den siste tiden…. vil jo fortsatt være venn med deg, hvis du vil?!?
Når vi kommer fram til Lom, så skal vi se på håndball-kamp mellom norge og portugal ( tror jeg det var ) =)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg