Hvordan det har vært i Lom…

Det var kjempe godt å være i Lom…men var kjempe kaldt oppi der og mye snø! Da vi kom fram på søndag så kom vi akkurat til å se håndball-kampen=)
På mandag var jeg og mamma nede i sentrum for å handle… var innom banken for å høre om visa-kortet mitt også fikk jeg henta stereo-anlegget mitt som har vært på reperasjon siden sommer!
Utpå dagen ryddet vi også så vi på tv=)
Tirsdagen ( i går) skulle jeg til tannlegen halv 10 ( tidlig spør du meg) så ble med pappa ned over siden han skulle til legen klokken 11. Etter at jeg var ferdig så reiste jeg og pappa til banken for å høre om lån til bolig…så kjørte pappa meg opp til Røisheim igjen før han skulle ti legen ( han rakk akkurat å kjøre meg opp å kjøre ned igjen til han skulle til legen) På kvelden var mamma og pappa på møte, så da koste jeg meg med grøt og The Julekalender også tok jeg opp håndballkampen ( siden pappa og mamma ikke fikk sett den)
Da de kom tilbake satte vi oss ned å så på kampen ( jeg hadde sett den før, men så den igjen) Fikk sett første omgang også satte jeg den på pause for å se på jakten på kjærligheten før vi så på andre omgang!
Heldigvis vant Norge kampen, men det så mørkt ut i første omgang men de var kolosale og slo ut danskene i andre=)
I dag reiste vi fra Lom i 12 tiden…. da vi kom til Vågå stoppa vi for at pappa skulle til Flekøy! mens jeg og mamma venta så handla vi på coopen… etter det så var fortsatt ikke pappa ferdig, så vi satt hos Flekøy! der begynte jeg og prøve briller, også fikk jeg Ove til å sjekke synet mitt siden jeg ikke har vært der siden i 2003 ( så det var på tide) Så da vi reiste fra Vågå i 3 tiden så reiste jeg med nye briller =)
Kom fram til Lillehammer i 5 tiden!=) Var godt å komme tilbake… sitter nå å venter på at Ole Jon skal komme hjem fra jobb!=) Har akkurat sett på The Julekalender, så nå er det tid for å se på håndball-kampen mellom Norge og Ungarn =)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg