God dag…

I dag har jeg vært hos mamma! Jeg og Gry Marlene( ene tant-ungen min) lekte og hadde det gøy før Frode, Aud-Eli, Kai Magne og May Helen! Da de var en liten stund reiste Kai Magne med Gry og May til noen for å se på en baby, mens jeg, mamma, Frode og Aud Eli spiste pinnekjøtt, raspeball, pølse og kålrabi=) nam nam…
Vi spiste i ca 1 time før vi satte oss ned for å se på håndball-kampen  som gikk utrulig bra=)
Da kampen var ferdig kom Ole Jon, May og Gry inn døra likt=) Satt og prata litt før Aud Eli, Frode og jentene reiste!
Jeg og Ole Jon ble en liten stund til før vi også reiste til leiligheta =)
Der satte jeg meg ned for å se på Da vinci koden=) en utrulig bra film=) Ole Jon satte seg på rommet for å spille på gitaren!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg