Elsker julen

I dag sov jeg lenge.. det var kjempe godt å få sove lenge! Ble hentet av mamma i 2 tiden, vi reiste på plantasjen for å kjøpe noen planter også fikk jeg noen pynte ting sånn at det ble litt mer julestemning her =)
Etterpå reiste vi på strandtorget å spiste middagsmat..så kjørte mamma meg tilbake til leiligheten, siden hun hadde så vondt i ryggen at hun ikke orket å være ute lenger.. hun måtte hjem å hvile ryggen til hun skulle på besøk hos ei vennine! Håper hun blir bedre i ryggen….
Da jeg kom til leiligheten, pyntet jeg med det jeg fikk av mamma.. det ble så julestemning her.. liker det..jeg elsker julen det er den beste tiden..den er så koselig=) mange gaver, god mat, pyntet hus, pyntet juletre med mange gaver under, feire med familie, bare ELSKER jul=)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg