Lutefisk-kveld

I går våknet jeg først klokken halv 8 av at Ole Jon sto opp for å reise på jobb..men jeg sovna igjen å våkna ikke før klokken 12=p Da begynte jeg å gå opp til mamma og pappa å var der en stund=) Ole Jon kom oppover da han var ferdig på jobb=) Satt å prata litt også fant vi (mamma, pappa, meg og Ole Jon :p ) ut at vi skulle gå ut å spise på Lundegården=) Så jeg og Ole Jon reiste til leiligheten for å ta en rask dusj å for å skifte klær før vi skulle møte mamma og pappa der klokken 8!=) Da vi kom dit satt mamma og pappa alt å tok en fordrink, så jeg og ole jon fikk en vi også før vi gikk til bords=) Spiste lutefisk og øl og akevitt ( jeg drakk ikke øl og akevitt da…liker det ikke,så jeg satt og drakk cola :p ) Da klokken var 12 bestemte vi oss for å si oss ferdige… mamma og pappa tok drosje og vi skulle egentlig gå siden Ole Jon hadde drukket, men ble til at han kjørte ( han hadde ikke drukket så mye og det gikk kjempe greit) =) Var kjempe koselig å spise ute sammen med mamma og pappa=)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg