finne juletre og en liten krise….

Nå har jeg akkurat våkna, sitter å spiser frokost og hører på musikk…var godt å sove lenge..
I dag skal jeg bli med pappa opp i Reiret ( familie hytta vår som er oppe ved birkebeinerstadio) for å se om det er noen fine jule-tre der opp, skal inspisere området til jeg, pappa og May Helen skal opp dit på lille-juleaften og hugge ned et jule-tre… hadde jo vært domt å komme opp dit på lille juleaften også var det ikke noe juletre der som er fint! =p Ellers i dag så skal jeg prøve å få kjøpt de siste jule-gavene mine…. i går så fant jeg og pappa ut at vi har kjøpt lik gave til mamma så jeg og pappa må finne ut i dag om hva vi skal gjøre ( kjempe flaks, att det går ann at vi kjøper lik gave =/ ) En liten krise på gang må jeg si….. Får håpe at jeg og pappa finner ut av det..hun kan jo ikke få to like gaver…. Får krysse fingrene for at vi klarer det =p

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg