Ble ikke som jeg trodde….

I dag ble dagen nokså anderledes enn jeg trodde…. Våkna så seint at pappa alt hadde reist opp i Reiret for å se etter juletre ( så fikk ikke prata med han om hva vi skal gjøre med gjøre med gaven til mamma) Det ble heller ikke noe julegavehandel….så jeg må ta det i morgen! =) Reiste opp til mamma og pappa for å spise middag der i 5 tiden… Jo (broren min) og Ellen Beate (kona hans) var også der for å spise! De venter tvillinger (en gutt og ei jente), har termin i mars men siden det er tvillinger så må fødselen settes i gang en mnd før… og da kan det hende at de må ta keisersnitt ( det høres så vondt ut ) Det var værtfall kjempe koselig å se de igjen=)  Da blir jeg tante til 7 stykker..det er ikke gæli =) hehe.. gleder meg masse =) 
Reiste tilbake til leiligheten i 11 tiden.. ( kom hit nylig..)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg