Flatskjerm i boks :D

Da klokken var 10 reiste vi til elkjøp for å se på flatskjerm…. drev å skikka en stund før vi fant en som vi likte :
lg 37

Nølte ikke så lenge før vi sa " Vi tar den" 🙂 Da vi kom til leiligheten så begynte vi å sette den opp…. Ole Jon måtte feste med noen skruer, å klarte å feste feil skruer til feil plass..og da han endelig hadde festa de rett så så han at han hadde gjort en feil til. Den fikk han ikke fikset på for han ble henta av en kamerat i klassen ( de skulle på skolen) Så da sitter jeg her da, uten en tv å se på å må vente til Ole Jon kommer tilbake fra skolen før jeg får sett på tv =( Kunne selvsagt ha prøvd å fiksa det selv, men tv'en er så stor og tung at jeg vil ikke risikere å ødelegge den med det første liksom…
Så da i mellomtiden til Ole Jon kommer så skal jeg sitte framfor pc'en min :p   " Gøy…"

Hmm.. hva skal jeg finne på på pc'en min da? Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Sider jeg kan gå innpå osv..?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg