Stund siden sist…..

Oh.. nå er det jammen en liten stund siden jeg har skrevet her sist, grunnen til det er fordi at jeg har fått jobb som vikar i Lillehammer Barnehage… er jammen godt ! 
Har også vært på shopping og jeg hadde besøk av tantebarnet mitt Gry Marlene i helgen som var. Det var kjempe kosleig, vi var i akebakken å akte hele lørdagen, også hadde vi kosekveld! På søndag så var det morsdag, da kom May Helen og Aud-Eli for å feire dagen.. vi reiste til Peppes for å kose oss der,spiste to kjempe gode pizza også fikk vi dessert 😉 hihi.. det var stas!

Ellers så skal dagen i dag gå til å slappe av ,for jeg skal ha senvakt i barnehagen imorgen, skal også en tur til mamma og pappa litt senere idag!
Akkurat nå sitter jeg med pc'en framfor meg og ser på tv…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg