Snorkfrøken skal sove nå…

I kveld tok det en liten stund før vi fant ut hva vi skulle gjøre.., Vi ble til slutt enige om å bestille kebab ( var utrulig sterkt kryddret, men det var godt fordi ) fra telepizza og spille F.E.A.R 🙂 
Ble akkurat fedrig med å spille ( nesten spilt i 3 timer.. hverfall føltest det som det) sitter nå å ser litt på tv og chatter litt 🙂

I morgen skal vi bruke noen av dagen til å prøve kjøre to biler ( trudde kjæresten min hadde bestemt seg for audi'n på Øyer, men han vil ikke bestemme seg før han har prøvd de to siste her ) blir spennende å se hvilken bil han velger! 🙂 Min favoritt er audi'n på Øyer.. han er kjempe komfortabel å sitte i, er veldig god å kjøre og han er ikke så altfor dyr heller 🙂 men er jo kjæresten min som får ta den avgjørelsen til slutt…. det får han nok til skal du se 🙂 * håpe håpe på audi ) hehe… 😉

Tror jeg bare slutte her, for øynene mine vil ikke mer, de vil kun kjenne dirring, et resultat av små snork- og det skal de få. God natt, folkens.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg