Registrert på NIKE+ Challenge, mangler bare utstyr…

Da er denne dagen over…. har vært en lang dag. Startet med at vi sto opp klokken syv, ole jon reiste til skolen litt før 8, mens jeg begynte å gå ned til byen retteresagt til hudlegen Dotterud! Da jeg kom tilbake til leiligheten var jeg så trøtt at jeg la med på sofaen å sov i noen timer.. det var godt. Trenkte den hvilen siden jeg var så kvalm og hadde vondt i hode. Ellers i dag har jeg bare vært inne stort sett å slappa av foran tv'en også har jeg gått en tur i fin været. Det var knall vær ute, var sikkelig godt å varmt… føltes nesten som om det var vår 🙂 Gleder meg masse til påsken, håper det blir fint vær. Også gleder jeg meg til sommer og varme 🙂

I morgen skal vi ta turen til Øyer for å ta en avgjørelse om vi skal kjøpe audi'en, eller om det blir en annen audi… men det er nok en stor sjanse for at det blir den audi'en som er der 🙂 Resten av dagen imorgen skal jeg til G-sport å gå tak i litt utstyr til NIKE+ challenge.. å så skal jeg ut å jogge en tur for å hjelpe Tone Damli Aaberge med noen km 🙂

Men nå skal jeg og Ole Jon legge oss under dyna, begge er veldig trøtte etter en lang dag.. Så nå klarer ikke øynene mine og fingrene mine å skrive mer.. så da tar jeg kvelden.. Go natt! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg