Anderledes dag enn som planlagt…

Dagen i dag ble litt andeledes en planlagt…. så ble en avslappet dag foran tv'en og en gå tur i fin været! 🙂
Vi fikk besøk av pappa i åtte tiden. Han hjalp oss med å henge opp en lampe. Han reiste nå nettopp…
Nå sitter jeg og Ole Jon å ser på tv og sitter med hver vår pc foran oss.. sosiale som vi er, for å si det sånn!

I morgen så reiser vi til Lena i elleve/ tolv tiden for å prøve en audi. Hvis vi liker den etter å ha prøve-kjørt han, så kjøper vi den. Etter at vi har vært der så skal jeg lage bursdagskake til mamma ( bløtkake) det er min gave til mamma.. også skal vi spise middag hos mamma og pappa, det blir veldig koselig! 🙂

Men nå skal jeg ta en dusj, sette med under et teppe i sofaen og drikke kakao. Er ikke veldig lenge til jeg hopper i senga..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg