long time ago…..

Da var det på tide å blogge igjen etter en stille periode.  Har liksom ikke hatt gnisten til å blogge, en av grunnene er for at det har vært så mye fram og tilbake med prøvekjøring av bil også har det jo begynt å snø.. å da mister man liksom litt lyst når man gleder seg sånn til at det skal bli vår.Det var jo såå fint vær bare for noen dager siden.
 Men nå skal jeg være tilbake for fult.. skal blogge hver minste detalj som skjer framover.

Men nå for man tenke litt positivt… det er jo sanrt påske 🙂 Da går turen til Averøya. Mamma og pappa reiser opp på fredag (pappa sin bursdag) mens jeg, ole jon, may helen og gry marlene reiser på lørdag. Da håper jeg at vi kanskje reiser i ny bilen.. blir spennende å se om vi får no ny bil til da!

Dagen i dag har gått til å ta en dusj, pleie huden og neglene…etter det satt jeg under et teppe på sofaen og koste meg med en kopp kakao! 🙂 Nå sitter vi å spiser middag og ser på scary movie 2.. drit kul film 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg