Dårlig dag…

I går mens vi så på wipeout fikk jeg kjempe vondt i hode, å hadde kjempe vansker med å sovne… men da jeg endelig sovnet så gledet jeg med til jeg våknet for at jeg skulle være kvitt hodepinen. Der tok jeg grundig feil.. jeg våknet kvart over elleve å hadde fortsatt vondt i hode!! =/
Skulle egentlig vært innom barnehagen i dag, der skulle jeg få arbeidsgiveren min til å krysse av på et ark som jeg må levere til Nav for at jeg skal få dagpenger. Men som sagt tok det lang tid før hodepinen min var borte, så da ble det ikke noen tur. Skal prøve igjen imorgen, så får vi håpe at det blir behandlet før påsken. Spennende!!
Det er også blitt ordnet sånn at jeg får lønn fra barnehagen den 12.april.. Åååååå. det er jo liksom nå jeg trenger penger, hvorfor kan jeg ikke få pengene mine nååå? men men… sånn er det altså ikke!

Ellers i dag så har jeg liksom ikke gjort så stort.. har sett på film også har jeg surfet på nette… Kjæresten min kommer ikke hjem fra jobb før i syv tiden, så fram til da skal jeg ut å gå en tur også skal jeg ta en velfortjent dusj og drikke en god varm kakao under et teppe i sofaen. Deilig!!
Når kjæresten min kommer hjem skal vi lage noe godt til mat… lurer på hva!? Noe forslag?

Hva har du gjort i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg