Ah… så godt :)

Ah…. nå vart det jammen godt med rødvin. Nam nam!! Sitter å koser meg litt mens jeg venter på at jeg skal begynne å gå ned til noen kompisser av Ole Jon.. han er på jobb og er ferdig i ti tiden.. Skal møte han utenfor jobben. Skal på vorspill også skal vi på byen etterpå. Blir kjempe kos!! er leenge siden vi har festen nå, så skal bli godt 🙂

I dag har jeg fått ordna de papirerne som skulle til Nav.. så får håpe det ikke tar lang tid før jeg får penger..
Ellers idag så har vi vært en liten tur på elkjøp, vært innom vinmonopolet også har vi vært på Torshov å kjøpt en cd-spiller til audi'n. Det ble kjempe bra lyd også var den utrulig fin. Såå nå kan vi høre på musikk på turen til Averøya! 🙂

Gleder meg såå til påske 🙂 pappa har bursdag på fredag, så vi skal feire den på søndag. Gleder meg til å se ansikte hans når han åpner gavnen fra oss! 🙂

Men nå skal jeg få med meg fotball-kampen mellom Norge og Finland… spennende! 🙂

Legger inn bilder og diverse fra festen i morgen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg