Film-morra

I dag våkna jeg klokka ti, tok jeg en god dusj for å våkne… etterpå spiste jeg frokost mens vi så på Alvin og gjengen. Har besøk av mine to skjønne gull jenter.Skal se på en film til litt senere ( George jungelens konge 2 ) også skal jeg hente klærene mine, håper de er tørre..
I fem tiden så reiser vi til Averøya.. det blir kjempe koselig å feire påske der sammen med mamma og pappa, og kjæresten min får se huset vårt der for første gang. Gleder meg til å se hvordan det har blitt der, har pussa opp kjøkkene og fått nye gulv. Mamma sier at det har blitt drit fint der! 🙂
Tar med meg pc'en min til Averøya,pappa har mobilt-bredbånd så jeg skal få blogga mens jeg er borte…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg