Dagen min så langt.. veldig “daff” i kroppen..

Har hatt noen slappe dager hvor jeg så å si ikke har gjort en dritt… har for det meste sett på sensonger av grey's anatomy. Drit bra serie!
Senere idag så skal vi på butikken for å kjøpe inn mat og drikke til i kveld. Er det godt vær ute så skal vi grille i kveld sammen med noen venner. Det blir veldig koselig! 🙂
For øyeblikket sitter jeg å ser på håndballkamp mellom larvik og gjerpen. Håper larvik vinner, de er best.
Vurderer også å teipe vinduskarmen, kjøkkenskapene og listene på kjøkkene sånn at jeg kan begynne å male… men føler meg helt "daff" i kroppen så orker nesten ikke gjøre en ting. Veldig rar følelse. Håper det ikke er noe annet som gjør det!?

Hvordan er dagen din idag? Hva skal du i kveld?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg